Sunt pregatita, cred

Imi pun castile. Dau melodia la maxim. Si mai tare, vreau si mai tare. Vreau sa aud in creier, sa-mi curga prin vene, sa fie in mine. Mai tare, da mai tare melodiaa! Vreau sa ma separ de lume, sa nu mai fiu pentru cateva minute, secunde, ce-o mai fi si astea, ce-o mai fi si timpul asta. Sa uit, sa simt doar melodia, sa nu plang, sa nu simt. Vreau sa nu fiu eu, sa nu fiu tu, sa nu fiu el, ea. Sa nu fiu nimeni, nimic. Sa vad cum e, cum e sa nu fii? Nu stiu, e greu. E greu sa fii si sa nu fii.
Si mai tare, nu pot sa dau mai tare. Imi suna in cap, in creier, in sange. Inchid ochii si tresar usor. Ce-s alea, lacrimi? Nu, nu sunt lacrimi, ce dracu' sunt? Nici tu nu stii macar.
Nu stim: nici eu, nici tu. Asa ca, hai, da mai tare, si pleaca. Pleaca, vreau sa fiu singura. Nu mai sunt, cred.
Nu mai sunt.

Comments

Popular Posts