Declin

Incerci sa patrunzi in mine. Ma doare, imi umbli prin corp, curgi prin vene, ma controlezi. Si ce fac daca tin la tine? Ce fac daca te iubesc? Lasa-ma, nu-mi spune ce simti, te rog. Iubeste-ma in liniste... sau uita de mine. Eu nu pot sa uit, nu pot sa trec mai departe. Nu pot sa nu simt. Sunt niste simtiri absolute... .
Dar nu mai pot scrie, ma simt plina de sentimente, plina de tine. Nu te inteleg, nu stiu daca simti ceva. Nu stiu daca stii ca eu tin la tine. Nici nu stii ca scriu pentru tine, ma gandesc la tine, te vreau, vreau sa fii al meu, un infinit... mai mult de un infinit. Nu-ti pot spune in fata ce simt, nu ma cunosti. Nu stiu cum ai sa reactionezi, ce ai sa crezi. Nu mai este mult si se termina. Defapt, ce sa se termine cand nici nu a inceput? Pleci, plec... si gata. Uitam. Uiti tu, uit si eu. Nu ne mai vedem niciodata, nu te mai simt niciodata aproape. Si stau si te ascult... ascult orice-mi zici, orice-mi canti. Pentru ca stiu ca sunt unice momentele. As sta o vesnicie sa te ascult, sa te privesc... chiar daca sunt niste lucruri banale, niste cantece banale. Crede-ma.



Pentru tine.

Comments

Popular Posts