Momente

E ultima data, promit! De acum nu mai sper. Am gresit visand zile intregi, am pierdut timp. Am stat si m-am uitat la cer nopti intregi, dar e in zadar. Cerul nu-mi poate spun cine sunt si nici ce vreau.

Stam toti si privim in gol. Nu ne spunem cuvinte dulci... nu ne spunem cuvinte. Nu ne miscam, iar lacrimi se preling pe obrajii nostri albi si reci.

Se misca totul in jur, nu mai stii sa distingi lucrurile. Ma intrebi cine esti, nu stiu nici eu. Nu stiu nici cine sunt eu. Totul e ciudat, noi suntem ciudati, nu crezi?

Vrem liniste. Ne-am plictisit de atata fum si mizerie. Ne-am plictisit de voi, conduceti lumea, ne conduceti pe noi. Sunteti niste idioti. Ne impingeti spre moarte, ne bagati in cenusa, ne sufocati cu ideile voastre. Nu mai suportam, vrem sa murim. Toti ne dorim asta, dar nu recunoastem. Ne-ati facut sa nu mai recunoastem nimic, ne-ati schimbat total, din toate punctele de vedere. Ne uitam in jur si ce vedem? Spune-mi tu ce vezi? Ce a mai ramas din tot ce a fost? Pana unde vom ajunge asa?

Murim. Murim lent fara sa ne dam seama. Ne fac bucati, ne rup, ne calca in picioare.

Comments

Popular Posts