Plăcinta Americană


-Mă numesc Plăcinta Americană şi vă vorbesc din AKF 150*. Deocamdată sunt crudă, dar în jumate de oră voi fi... fierbinte?! Şi motivul din care vă vorbesc în aşa condiţii este să vă explic diferenţa dintre o Plăcintă Moldovenească şi o Plăcintă Americană. Am să încep cu faptul că eu sunt din America iar Plăcinta Moldovenească este din România şi ca să nu repet Plăcinta Moldovenească la fiecare cinci cuvinte, o vom numi... Brâp** şi am să vă explic mai jos de ce am ales acest nume. Eu sunt mai specială, adică nu sunt facută cu brânză ci cu scorţişoară şi o pudră de cacao care la cuptor se topeşte şi se prelinge pe marginea mea, după care o pudră albă şi dulce mă învăluie într-un paradis extrem. Pe când la Brâp, pudra albă este foarte puţină si nici măcar nu e dulce. E fără gust. Adică nu că aşa e tipul de pudră, ci că nu e făcută cum trebuie. Pe urma, eu sunt umplută cu mere dulci, nu cu brânză din aia. Şi diferenţa cea mai mare dintre noi este că eu uneori, prin unele case am şi o gaură în mijloc. Dar aveţi grijă, nu mă confundaţi cu gogoşile pentru că suntem foarte diferite. Iar Brâp nu are nici o gaură! Şi e moale şi chifligită, pe când eu sunt arătoasă şi bine crescută. Iar aroma din mine este periculoasă... de bună. Şi ce să vă mai spun? Cred că aţi văzut ce diferenţe între Plăcinta Moldovenească şi o Plăcintă Americană.

*tip de cuptor
*Brâ=brânză, p vine de la plăcintă şi mai exact Brâp vine de la plăcintă cu brânză

Comments

Popular Posts