Câţiva dintre cei mai buni prieteni.


Aş vrea să vi-i prezint pe cei mai buni prieteni în ordinea în care am încredere în ei. Am să încep cu Billy. Nu are un nume tocmai potrivit, dar atunci nu aveam prea multă imaginaţie. Billy e verde, are ochii negri şi rotunzi. E lung şi în loc de nas are două bulinuţe portocalii. Mâinile şi braţele îi sunt albastre şi coada în dungi. El de fapt reprezintă un crocodil. Dar e unul mai diferit şi mai special. De ce? Pentru că e Billy.
Al doilea pe listă este... nu are un nume. E maro şi catifelat. Are parcă şi puţin alb. Are un nas negru şi ochii căprui. E hazliu uneori. Glumim împreună. Mă ajută cineva să-i pun şi un nume?

Următoarea este Fulga. E o vacă. E albă. Are şi puţin negru. Mereu stă serioasă. Nu râde la glume şi are tot timpul ceva de reproşat. Mai bine să nu vă mai spun despre ea.

Doamne! Era să uit de Chico. El e singur într-un colţ de cameră. Am fost odată cei mai buni prieteni dar nevorbind prea des ne-am mai depărtat. E un pui. E galben. Are o căciuliţă în dungi şi un fulăraş cu acelaşi model. A fost prin multe locuri. A cunoscut alţi pui. A fost MEREU cu mine. M-a ajutat la orice. Şi încă mai ţin legătura cu el.

Un alt prieten este Cafeluţă. Este ultimul pe care mi l-am făcut. E cuminte. Şi îl cheamă Cafeluţă pentru că are culoarea cafelei cu lapte. Stă cu mine şi-mi vorbeşte mereu de lucruri banale cum ar fi ce-a mâncat dimineaţa trecută şi ce a văzut el pe stradă. Se crede profund şi genial.Îl bag şi eu în seama şi-i ascult poveştile dând mereu din cap afirmativ şi făcându-mă interesată de ceea ce pune.

Comments

Popular Posts