Fetiţa cu ochi albaştri.


Era scundă şi avea ochi albaştri. Am cunoscut-o recent şi am intrat în vorbă cu ea. M-a întrebat unde mă duc. I-am spus că sunt pe stradă doar ca să mă plimb. Mi-a zâmbit. A început să-mi spună de familia ei după care de ceea ce-i plăcea să facă. Eu nu prea o ascultam. Doar o priveam şi dădeam afirmativ din cap. Îi descopeream interiorul. Părea o fata obişnuita. Dar de fapt ascundea multe. Îmi zise apoi că vrea să se facă psiholog dar se gândeşte şi la ideea de profesoară. Am întrebat din curiozitate ce materie vroia să predea. Mi-a spus că limba engleză. Era doar un copil. Înca nu avea de unde şti ce va fi. Buzele ei mari şi roşii spuneau multe lucruri interesante care mă puneau pe gânduri. La sfârşit s-a uitat la mine lung şi cuprinzător după care a plecat. Speram să o mai întâlnesc.

Şi de fapt fata aceea eram eu.

Comments

Popular Posts